Cyberpunk 2077 E3 Trailer

Discussion in 'General Discussion' started by Czer, Jun 10, 2018.

  1. Harper

    Harper encrypted account, pls don't sniff my packet

    Post Count:
    5,185
    Comes out in June apparently. Most excited i've been for a video game in the last decade.
     
    Utumno likes this.
  2. Utumno

    Utumno Administrator Staff Member

    Post Count:
    41,052
    If this and Bloodlines2 come out the same time I'll just shit myself.

    I have more faith in this one rly, but my hopes are increasing for sweaty-vampire-goodness as well the more I read about it.

    OH LERD 2020 gonna be lit for singal player RPG
     
  3. Utumno

    Utumno Administrator Staff Member

    Post Count:
    41,052
    Oh wait you saying June this year? Hmmm, I'm dubious of that. It really seemed like the devs were hinting it would be 2020.
     
  4. Harper

    Harper encrypted account, pls don't sniff my packet

    Post Count:
    5,185
    ya i read a click bait headline - it looks like there's just a release announcement at E3 or something no one cares about
     
  5. Utumno

    Utumno Administrator Staff Member

    Post Count:
    41,052
    I mean if it really does drop in July, I do need to know because I swear I am taking vacation time for that shit Lol!
     
  6. Utumno

    Utumno Administrator Staff Member

    Post Count:
    41,052
  7. Red

    Red TZT Neckbeard

    Post Count:
    16,020
  8. Sear

    Sear TZT Neckbeard Lord

    Post Count:
    32,112
    Looks good but I'm all about that Devolver Digital conference



    everything shown after the 10 minute mark looks awesome to me - especially Carrion
     
    Utumno likes this.
  9. Red

    Red TZT Neckbeard

    Post Count:
    16,020
    Devolver knows how to find decent games that is for sure. I hope and pray they don't end up like EA.
     
  10. Red

    Red TZT Neckbeard

    Post Count:
    16,020
    Also the new Doom looks amazing and will be a for sure buy for ol Redley. Guy who is just too angry to die? Check. Can carry over 500 pounds and run 50+ mph? Check. Fires himself out of a cannon and into a wall so he can snap a demons arm in half and stab him in the face with the bone? Check.

    https://gfycat.com/lamephysicaljaguarundi
     
  11. Red

    Red TZT Neckbeard

    Post Count:
    16,020
  12. Sanaleb

    Sanaleb TZT Addict

    Post Count:
    2,146
    The best part so far is people being excited to pay $350 for 1/3rd of ff7
     

    Attached Files:

  13. Sanaleb

    Sanaleb TZT Addict

    Post Count:
    2,146
    If you bought Doom, Cyberpunk and FF7's collectors editions you'd have dropped $800. Gaming aint for the poors.
     
  14. Sear

    Sear TZT Neckbeard Lord

    Post Count:
    32,112
    Don't forget $180 for Microsoft's new Xbox controller.

    MICROSOFT TAX
     
  15. Sear

    Sear TZT Neckbeard Lord

    Post Count:
    32,112
  16. Utumno

    Utumno Administrator Staff Member

    Post Count:
    41,052
    Still beats a $1000 stand.


    /zing
     
  17. Utumno

    Utumno Administrator Staff Member

    Post Count:
    41,052
    for real though fuck that controller lmao
     
  18. Sear

    Sear TZT Neckbeard Lord

    Post Count:
    32,112
    The stand is definitely the worst. Apple had an easy way around it, too: just say the monitor is fucking 6k but it's 5k if you don't want the stand. That class of professional video displays can fetch over $10k, so they could have come out of it looking like they were competitively priced.
     
  19. Harper

    Harper encrypted account, pls don't sniff my packet

    Post Count:
    5,185
    i went to buy a new ps4 controller at walmart and it was $60 CAD. They seem to be one of those things that get overpriced because people will just pay it.
     
  20. Harper

    Harper encrypted account, pls don't sniff my packet

    Post Count:
    5,185
    REMEMBER WHEN hdmi cords were like $100 for no reason?